Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Να το...

...δέντρο στολισμένο!

Με στολίδια φτιαγμένα αποκλειστικά από σας. Χάρτινα στολίδια, όμορφα οικονομικά, ανακυκλώσιμα....Ένα δέντρο διαφορετικό, όχι τυποποιημένο, μοναδικό...
Περάσαμε ένα ευχάριστο, δημιουργικό απόγευμα! Δείτε φωτογραφίες.




Ευχαριστούμε θερμά τα παιδιά που συμμετείχαν, τους συναδέλφους και ιδιαίτερα την κ. Γκιολέκα και την κ. Ιωαννάτου, καθώς και τους γονείς και ιδιαίτερα την κ. Νεοχωρίτου.
Και του χρόνου!

Τα χάρτινα στολίδια δεν είναι μόνο όμορφα , οικονομικά και φιλικά για το περιβάλλον, είναι και η μόνη λύση αν έχεις γάτα στο σπίτι...

11 σχόλια:

Kwnstantina είπε...

Bravo mas...Euxaristoume K.Kokkinia gia tis katapliktikes xeirotexnies p mas dei3ate!

Μαρία Λάμπα Β3' είπε...

apithano

Ανθουλα είπε...

κυρια ωφειλω να σας πω οτι κανατε απιστευτη δουλεια τη κυριακη...(ολοι σας δηλαδη )συγχαρητηρια!!Λυπαμαι παρα πολυ που δεν μπορεσα να ερθω και εγω αλλα δυστυχωσ ειχα προπονηση ...ομολογω οτι ζηλεψα:P παρολα αυτα το σαββατο εφταξα πολλα στολιδια για το δεντρο μου στο σπιτι..επισησ εφταξα χιονο νιφαδεσ και τισ κρεμασα απο ενα σκοινακι στο δωματιο μου απο τη μια ακρη στην αλλη!!Ειναι πανεμορφαα!!

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Εγώ, σας ευχαριστώ Κωνσταντίνα. Μαθαίνω συνεχώς από εσάς. Σας έδειξα κάποιες κατασκευές και εσείς τις αναπλάσατε και φτιάξατε καλύτερες...

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Μαρία, το στολίδι σου ξεχωρίζει:)

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Ανθούλα, μας έλειψες...Εμείς ζηλεύουμε την προπόνηση, όμως...Δεν πειράζει, η δημιουργικότητά σου βρίσκει πάντα διέξοδο, όπως είπες στόλισες το σπίτι σου.

ΥΓ. Μπράβο, που προσπαθείς να γράφεις με ελληνικούς χαρακτήρες :)

Gwgw b3 είπε...

και εγώ ζήλεψααααα...αλλα διστυχώς το διαγώνισμα της κ.Χαζάπη και το κυριακάτικο τραπέζι δεν με άφησανν!!!! τι υπέροχο δέντρο!!!Και του χρόνου...

Maniana G'5 είπε...

nomizw pws to apotelesma mas antamivei olous!!!!!

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Α, κ. Χαζάπη, τι μας κάνατε...

Και του χρόνου Γωγώ!

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Έτσι νομίζω κι εγώ Μανιάνα, εξειδικευμένη μας χιονονιφαδοκατασκευάστρια...

DimitraG'5 είπε...

το video με τη γατα ειναι καταπληκτικο!!ευτυχως δεν αφηνω την δικια μου να μπει μεσα στο σπιτι δηλαδη!!:p