Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Στην τάξη φτιάξαμε ένα μικρό σημειωματάριο...

...από ένα χαρτί Α4, χωρίς να χρησιμοποιήσουμε κόλα. Τα κατάφερες πολύ καλά, αλλά σε περίπτωση που ξεχάσεις κάποιο στάδιο της κατασκευής του μπορείς να συμβουλευτείς αυτό το χαριτωμένο βίντεο. Διαφέρει λίγο ο τρόπος που το διπλώσαμε εμείς, αλλά το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Αν θέλεις φτιάξε κι εσύ με τη βοήθεια του κινητού σου ένα μικρό animation με τον τρόπο που διπλώσαμε το χαρτί στην τάξη και φέρτο να το ανεβάσουμε εδώ!

7 σχόλια:

Αννα Α4 είπε...

Πάρα πολύ ωραίο!!! Στην αρχή δεν είχα καταλάβει πως γίνεται...Αλλά σας ευχαριστώ πολύ που μου το εξηγήσατε!!

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Δική μου η ευχαρίστηση, Άννα :)

Αννα Α4 είπε...

:) Αυτό εσείς το φτιάξατε ;

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Όχι, Άννα, δεν το έφτιαξα εγώ, έχω φτιάξει κάποια τέτοια εκπαιδευτικά animation, όμως. Δεν είναι δύσκολο, μπορείς κι εσύ! Δοκίμασε!

Αννα Α4 είπε...

Ωραία θα το προσπαθήσω!!!
Και μόλις το φτιάξω θα σας το φέρω να το δείτε :D

Πόλυ Κοκκινιά είπε...

Η πρώτη προσπάθεια για animation βραβεύεται να ξέρεις...

Αννα Α4 είπε...

Χαχαχα... πολύ ωραία τότε!!!
το έχω φτάσει περίπου στην μέση!! :)